sâmbătă, 18 februarie 2012

MESAJ PRIVIND FINALIZAREA ALEGERII RECTORULUI UNIVERSITĂŢII TRANSILVANIA DIN BRAŞOV

Stimate Colege şi Stimaţi Colegi, membri ai comunităţii academice a Universităţii Transilvania din Braşov,
Am trecut printr-o experienţă inedită şi totodată provocatoare. Această procedură, derulată în premieră, cu scăpările inerente, de alegere a Rectorului Universităţii Transilvania din Braşov, a fost de asemenea şi un text al capacităţii noastre de a ne adapta la un exerciţiu democratic. Eu îmi exprim mulţumirea că oferta mea managerială pentru funcţia de Rector al Universităţii Transilvania din Braşov a fost apreciată şi a generat o serie de speranţe îndreptăţite. Îmi exprim, de asemenea, încrederea că toţi cei care s-au prezentat la vot au ales cu bună credinţă.
Transmit mulţumirile mele sincere tuturor celor care mi-au fost aproape, au avut încredere în mine şi îi asigur că voi continua să militez pentru onestitate şi corectitudine, dar şi pentru profesionalism, şi voi avea înţelegere maximă faţă de toţi cei care vor apela la sfatul sau ajutorul meu.
Încercările care ne aşteaptă în perioada următoare nu vor fi puţine sau uşoare.
Mobilizarea şi cooperarea sunt singura soluţie, iar transparenţa fundamentării deciziilor este absolut necesară. Echipa care va prelua conducerea universităţii are nevoie de tot sprijinul nostru.
În speranţa unei perioade prospere pentru toţi,
Vă asigur de toată preţuire mea,
Prof. univ. dr. ing. Eur Ing Ionel Stareţu,
Onorat de a fi fost candidat la funcţia de Rector al Universităţii Transilvania din Braşov

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu